معاون استاندار اردبیل خبر داد:

هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت معابر شهری اردبیل

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: سالانه ۵۰ میلیارد تومان صرف آسفالت معابر شهری این استان می‌شود و با این وجود با مشکلات متعدد مواجه هستیم.

کد مطلب: ۶۸۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،جعفر فهیمی در جلسه اعطای حکم فعالیت ۹ شهردار در اردبیل تصریح کرد: مقیم بودن شهردار تأثیر مستقیم در پیگیری به هنگام امور شهری و توسعه شهر دارد .

وی افزود: در صورتی که شهرداران نسبت به این موضوع توجهی نشان ندهند، در حکم فعالیت آن ها تجدیدنظر خواهد شد .

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به دو معضل فعلی شهرهای استان تصریح کرد: از جمله موضوعات مورد تأکید بهبود آسفالت معابر شهری است .

جعفر فهیمی گفت: مقیم شدن شهرداران شهرهای این استان در محل خدمت خود ضروری بوده و رصد خواهد شد .

به گفته فهیمی سالانه ۵۰ میلیارد تومان صرف آسفالت معابر شهری این استان می‌شود و با این وجود با مشکلات متعدد مواجه هستیم .

وی عمر چهار ساله آسفالت معابر را در وضعیتی که میانگین عمر آسفالت معابر مطابق استانداردهای جهانی ۱۵ سال است، بیانگر ضعف کیفی آسفالت‌ریزی‌ها دانست و خواستار توجه شهرداران به این مهم شد .

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل تأکید کرد: ضروری است آسفالت‌ریزی به پیمانکارانی که در گذشته عملکرد مطلوبی نداشتند واگذار نشود تا از صرف هزینه گزاف به منظور ترمیم و آسفالت‌ریزی مجدد ممانعت شود .

فهیمی همچنین به ضرورت ساماندهی پسماند شهرها تأکید و اضافه کرد: ضروری است شهرداری ها نگاه اقتصادی به موضوع پسماند داشته و شیوه‌های جدید بازیافت را مورد توجه قرار دهند .

وی با بیان اینکه پسماند می‌تواند سود اقتصادی به دنبال داشته باشد، اضافه کرد: ضروری است مدیریت صحیح آن از سوی شهرداران برنامه‌ریزی شود .

در پایان این جلسه حکم فعالیت ۹ شهردار شهرهای مرادلو، عنبران، نیر، هیر، فخرآباد، کوثر، بیله سوار، لاهرود و هشتجین اعطا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار