مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابجایی بیش از 63 هزار مسافر از پایانه مسافربری اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین ماه امسال 63 هزار و 383 مسافر از پایانه های این استان جا به جا شده اند.

کد مطلب: ۸۰۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از 63 هزار مسافر از پایانه مسافربری اردبیل

علی رحمتی درجریان بازدید از پایانه مسافربری شهر اردبیل با بیان اینکه این میزان مسافر با نه هزار و 408 سرویس جابجا شده اند افزود: تعداد سفر سواری و مینی بوس، شش هزار و 899 مورد به ثبت رسیده و همچنین تعداد سفر سرویس دربستی 114 مورد و سرویس بین المللی16 مورد است.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفـــــر استان اردبیل همچنین به تردد خودروها از محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: در این مدت 748هزار و 125 تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که این میزان 20 درصد رشد داشته است.
رحمتی با بیان اینکه محور اردبیل - آستارا با بیش از 282 هزار تردد، پرترددترین محور استان است از مسافران نوروزی خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، حتما تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای 141، اپلیکیشن 141 و سایت اطلاع رسانی راهها کسب کنند.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان داشتن سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان را جزء مهمترین عوامل تصادفات جاده ای دانست و تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده ای در رانندگی شرط اول داشتن سفری ایمن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار