معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

دانشجویان نخبه منشا تحولات جامعه می باشند

بهارستان(پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درهمایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور سال96گفت: دانشجویان باید موج امید را در جامعه ایجاد کنند و در جهت تقویت این امر قدم بردارند.

کد مطلب: ۸۰۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان نخبه منشا تحولات جامعه می باشند

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور سال96 با با حضور میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران،حسینعلی بنارمدیر آموزش وپرورش ناحیه2بهارستان،ابراهیم خلیلی معاون آموزش و جمشید مکاریان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه و رزاق کرمی عضو شورای اسلامی نسیم شهر در سالن همایش سجادیه آموزش و پرورش منطقه برگزارشد.

در این همایش میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،نقش اساسی آموزش و پرورش را تربیت شهروند مطلوب دانست و انتقال فرهنگ،ارزش های دینی و فرهنگی،هویت ملی به نسل آینده را از رسالت های آموزش و پرروش نام برد.

وی در ادامه افزود:ما می توانیم با پرورش دانش آموزان محقق محور و زمینه سازی جهت تربیت فردی خلاق و نوآور موجب تحولی عظیم در جامعه شویم.

شفیع پور در خصوص انواع سواد مطالبی را مطرح نمود و تصریح کرد:یکی از رسالت های خاص آموزش و پرورش سوق دادن دانشجویان به سمت دانشگاه های نسل سوم می باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:اگر بخواهیم به جایگاهی که در شان ایران اسلامی می باشد برسیم،نیازمند همت و تلاش مضاعف شما عزیزان می باشیم و ما در این راستا باید با نگاه جهادی در جهت ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

شفیع پورگفت: دانشجویان نخبه،منشا تحولات جامعه می باشند.شما دانشجویان باید موج امید را در جامعه ایجاد کنید و در جهت تقویت این امر قدم بردارید.

شایان ذکر است، در این مراسم از مدیران و دانش آموزان پذیرفته شده کنکور سال 96 در دانشگاه های معتبر،دبیران و هنرآموزان برتر دروس نهایی با لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار