معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:سازمان دانش آموزی ظرفیت مناسبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام است

تبریز(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش آذربایجان شرقی گفت: سازمان دانش آموزی ظرفیت مناسبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام است.

کد مطلب: ۸۰۷۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:سازمان دانش آموزی ظرفیت مناسبی برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام است

عاشور اکرمی در مراسم انتخابات نهمین دوره هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی در اردوگاه الغدیر تبریز با بیان این که سازمان دانش آموزی یکی از بهترین و مقدس ترین بخش های آموزش و پرورش است، گفت: در حال حاضر که که چندین سال از تاسیس سازمان دانش آموزی می گذرد به نظر من به اندازه لازم و کافی بالغ شده و توانسته به اهداف والای خود برسد والبته تا رسیدن به مرحله عالی هنوز جای کار دارد.

وی افزود: زمانی بود که مسئولین مدرسه و آموزش و پرورش تحمل انتقاد را نداشتند ولی با تشکیل سازمان دانش آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان در تشکلی مانند مجلس دانش آموزی ظرفیت پذیرش انتقاد در مسئولین افزایش یافته است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به ساحت های تربیتی مورد تاکید در سند تحول بنیادین ادامه داد: تمام ساحت های مورد اشاره در این سند برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک یکی از مصادیق برای رسیدن به این هدف همانا سازمان دانش آموزی است.

اکرمی تصریح کرد: بر خلاف نظر عده ای که معتقد بودند سازمان دانش آموزی محل سیاست و وابسته به یک حزب خواهد بود خوشبختانه در این مدت برنامه های این سازمان به گونه ای بوده که در کنار سایر شوراهای آموزش و پرورش قرار گرفته و در حال حاضر بهترین شورا در بدنه آموزش و پرورش است.

وی گفت تجربه و تحقیق نشان می دهد که دانش آموزانی که در قالب تشکل های دانش آموزی اعم از تشکل های سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه و... فعالیت دارند مشکلات اجتماعی کمتری دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار