عملیات ساخت یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در سمنان آغاز شد

تهران (پانا) - عملیات ساخت یادمان شهید گمنام و شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در استان سمنان با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت یادمان شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در سمنان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در آستانه روز شهید در مراسمی با حضور مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش استان سمنان، عملیات ساخت یادمان ۱۲۴ شهید فرهنگی و ۷۴۶ شهید دانش‌آموزی استان سمنان در محل ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان آغاز شد.

در این مراسم محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در زمانی زندگی می‌کنیم که دارای صحیفه‌های هست که این صحیفه‌ها شهدای گمنام و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران گفت: در این یادمان هنر، علم، دانش، تعالی و باورهای دینی یکجا جمع شده است که ان شاءالله محل اتصال بندگان به خداوند باشد.

در ادامه برنامه در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدارس شاهد استان سمنان از خانواده شهید رضایی که هر 5 فرزند این شهید معظم دارای مدرک دکترا در رشته‌های پزشکی هستند توسط رزاقی و مدیر کل استان سمنان با اهدای یادبود و هدایا تجلیل و تکریم به عمل آمد.

این یادمان در راستای تکریم و حفظ ارزش‌های شهدای دفاع مقدس از سوی امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کنگره شهدای ۳ هزار شهید استان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در مجموعه‌ای با زیربنای ۴۰ مترمربع و با ارتفاع ۱۷ مترحداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار