مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

آغاز به کار سامانه الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از آغاز به کار سامانه الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار سامانه الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به نقش مهم و بی بدیل مدیران مدارس در هدایت و رهبری فعالیت های آموزشی و پرورشی ، گفت : استقرار نظام شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و تضمین کیفیت در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی مدرسه از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس می باشد.

وی ضمن تشریح خصوصیات یک مدیر مدرسه موفق، اظهار داشت: داوطلبین مدیریت مدارس می توانند تا تاریخ 21 اسفندماه 96 جهت ثبت نام اقدام نمایند.

فولادوند ،تشکیل کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران را نخستین مرحله از انجام فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس دانست وافزود:پس از بررسی و تایید سوابق پرسنلی و عملکردی داوطلبین و استعلام حراست ، در خردادماه آزمون انتخاب و انتصاب مدیران برگزار می گردد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به سرفصل های آزمون حضوری انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ، تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، اهداف دوره های تحصیلی ، برنامه درس ملی،آیین نامه اجرایی مدارس،آیین نامه هدایت تحصیلی، دانش عمومی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، آشنایی با کلیات نگهداری اموال دولتی و امور مالی و اصول راهنمایی و مشاوره از سرفصل های آزمون حضوری انتخاب و انتصاب مدیران مدارس می باشد.

گفتنی است ،سامانه انتخاب و انتصاب مدیران به آدرس entekhab.medu.ir در دسترس همکاران متقاضی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار