مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

پیوستن 382 مدرسه و مرکز غیر دولتی به سیستم آموزشی شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - شورای سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پیوستن 382 مدرسه و مرکز غیر دولتی به سیستم آموزشی شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اهمیت توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی در نظام آموزشی کشور تاکید کرد: 382 مدرسه و مرکز غیر دولتی به سیستم آموزشی شهرستان های استان تهران افزوده شده است .

وی ادامه داد: 100 آموزشگاه ، 48 مرکز پیش دبستانی و 234 مرکز غیر دولتی به ظرفیت مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران اضافه گردیده است که در مجموع نسبت به سال تحصیلی گذشته از رشد 8 درصدی جذب دانش آموز در بخش مدارس غیر دولتی نسبت به خود برخوردار بوده است .

فولادوند در ادامه با اشاره به توزیع بسته آموزشی رایگان ویژه مدارس ابتدایی غیر دولتی در شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: این بسته ها با محتوای آموزشی، راه آموز جابر،الگوهای تدریس،کلید طلایی خواندن،آزمون عملکرد،درس پژوهی و مربع های شگفت انگیز به صورت رایگان در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اجرای دوره توانمند سازی معلمان دوره ابتدایی ، بسته آموزشی رایگان در قالب لوح فشرده در اختیار 3 هزار معلم ابتدایی مدارس غیر دولتی شهرستان های استان تهران ،قرارخواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطر نشان کرد :با توسعه مشارکت های مردمی در امر آموزش و پرورش باید نقش اولیا ی دانش آموزان را در تعلیم و تربیت گسترش داد.

گفتنی است شورای سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظارت مدارس و مراکز غیر دولتی شهرستان های استان تهران در سال گذشته 24 جلسه تشکیل داد که 944 مصوبه، مجوزتوسعه و تاسیس را در این جلسات به همراه داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار