برگزاری جلسه ستاد جشن نیکوکاری در شهر قدس

شهر قدس(پانا )- جلسه ستادجشن نیکوکاری با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) در اتاق مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد جشن نیکوکاری در شهر قدس

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، جلسه جشن نیکوکاری با حضور محمد رضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش،امیر عذیری رئیس کمیته امداد ، محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی،علی اکبر اسکندر زاده معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد،زهرا زراعت کار رئیس سازمان دانش آموزی،قاسم لامعی کارشناس مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و مهری علیئی و سارا کمیجانی کارشناسان سازمان دانش آموزی در اتاق مدیر آموزش و پرورش تشکیل شد.
در این جلسه، محمد رضا بهمنش اظهار داشت: تلاش بر این است که فرهنگ خوب نیکوکاری نهادینه گردد و بتوانیم بخشی از نیازهای مردم راتامین کنیم و با همکاری شایسته ای که بین دو نهاد آموزش و پرورش وکمیته امداد امام خمینی (ره) می‌باشد ،امیدواریم جشن نیکوکاری نیز مانند جشن عاطفه ها به نحو احسن برگزار گردد.
سپس امیر عذیری رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره ) ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت آموزش و پرورش جهت هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری گفت: ترتیبی اتخاذ گردد که از مدیران،مربیان ،معلمان و دانش آموزان فعال در برگزاری جشن نیکوکاری توسط کمیته امداد تقدیر شود و در جشن نیکوکاری همه وجوهات و کمک های غیر نقدی جمع آوری شده به مدارس برگشت داده می شود تا به نفع دانش آموزان کم بضاعت همان مدرسه استفاده شود.
وی با اشاره به توزیع قلک های کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: وجوهات این قلک ها نیز با تخصیص ۷۰ درصد مدرسه و ۳۰ درصد کمیته امداد جمع آوری خواهد شد.
شایان ذکر است ،محل برگزاری جشن نیکوکاری به صورت متمرکز آموزشگاه ۱۳ آبان شهر قدس انتخاب شد.
/خبرنگار: شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار