مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش و پرورش: آمادگی داریم آخر هفته دانش‌آموزان را غنی‌سازی کنیم 

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی - هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش آمادگی کانون‌های فرهنگی - تربیتی برای برنامه‌ریزی در جهت غنی‌سازی اوقات آخر هفته دانش‌آموزان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگی - هنری آموزش و پرورش: آمادگی داریم آخر هفته دانش‌آموزان را غنی‌سازی کنیم 

علی رمضانی امروز شنبه ۵ اسفند در جشن سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی - تربیتی که در کانون شهید مفتح تهران برگزار شد اطهار کرد: کانون‌ها بزرگترین مراکز تربیتی کشور هستند ولی امروز رقبای جدیدی برای کانون‌ها ایجاد شده بدون اینکه فرصت رقابت به کانون‌ها داده شده باشد.

وی افزود: ما در زمینه کانون‌ها غفلت کردیم و آیندگان ما را بابت این غفلت نخواهند بخشید.

مدیرکل فرهنگی - هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت عظیم کانون‌های فرهنگی - تربیتی اعلام کرد: ما در کانون‌ها آمادگی داریم اوقات فراغت دانش‌آموزان در آخر هفته‌ها را غنی‌سازی کنیم چه در داخل مدارس و چه در فضای کانون‌ها.

وی با اشاره به بند قانونی تغییر کاربری فضاهای پرورشی گفت: این تغییر کاربری باید برای دانش‌آموزان باشد چون دانش‌آموزان ما فضای کمی برای فعالیت‌های خود در اختیار دارند.

رمضانی خاطرنشان کرد: خانواده کانون مظلوم‌ترین خانواده هاست. ما نیاز داریم توجه ویژه‌ای به مدیران و همکاران کانونی داشته باشیم. اداره کل فرهنگی هنری آمادگی دارد همکاران شایسته کانون‌ها را تشویق کند که یکی از این تشویق‌ها اعزام به سفر مشهد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی - هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به ایجاد فرصتی تازه برای حوزه پرورشی بعد از حذف آزمون‌ها و حذف تکالیف نوروزی گفت: این‌ها فرصت‌هایی برای ماست و ما باید برای این فرصت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. ما نباید غفلت کنیم و این فرصت را از دست بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار