خداحافظی دانش اموزان آموزشگاه صالح زهی با سرما

گاز مدرسه صالح زهی منطقه تبادکان مشهد، سرانجام با گذشت 130 روز از سال تحصیلی وصل شد.

کد مطلب: ۷۰۹۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از خراسان رضوی ، با گذشت حدود 4 ماه از سال تحصیلی و فرا رسیدن فصل زمستان مشکل گاز آموزشگاه صالح زهی، هنوز به طور کامل حل نشده بود تا این که در تاریخ 8 آذر، امیر شهلا نماینده شورای شهر به عنوان مهمان برای شرکت در جشن افتتاح کتابخانه ی این مدرسه حضور پیدا کرد . وی با دیدن شرایط نا مساعد دانش اموزان، پیگیر حل مشکل گازرسانی به دبستان مذکور شد . شهلا اولین مسئولی بود که جرقه گاز رسانی به این آموزشگاه را زد و پس از آن دیگر مسئولین نیز برای حل مشکل گاز مدرسه صالح زهی دست به کار شدند .

غلامی مدیر دبستان صالح زهی که با گذشت 78 روز از سال تحصیلی و پیگیری های فراوان به نتیجه ای نرسیده بود، از خیریه همسایه آفتاب تقاضای کمک کردن به این مدرسه را کرد . رمضانیان مدیر خیریه همسایه افتاب ، پس از بادید از دبستان مذکور، 18 اذر به کمک گروه خود 2 بخاری برقی فن دار را به مدرسه اهدا کرد. نصب بخاری برقی در کلاس ها یکی از اقدامات مهم مدیربرای جلوگیری از سرما خوردگی دانش اموزان وهمچنین اعتراضات پی در پی والدین انها بود.

اهدای بخاری های برقی بسیار کارساز ومشکل گشا بود، اما مسئله ی دیگری استفاده از بخاری ها را محدود کرد. بنا به اظهار دانش اموزان به دلیل اینکه برق سه فاز مدرسه پاسخگوی همزمان روشن بودن تمام بخاری ها نیست و مرتب فیوز می پرد ، مجبور هستند بخاری ها را نوبتی روشن کنند.یعنی در هر 5 ساعت که دانش اموزان در مدرسه حضور دارند، فقط روزی یک زنگ( 45 دقیقه) نوبت روشن کردن بخاری هر کلاس میشود.

سرانجام پس از تلاش های غلامی مدیر دبستان و کمک های بی دریغ شهلا (نماینده شورای شهر) و اداره ی گاز و شهرداری منطقه 4 در روز 29 اذر 1396، علمک گاز پشت درب ورودی مدرسه صالح زهی نصب شد. در نهایت با گذشت 50 روز از نصب علمک، 11 بهمن کلاس های آموزشگاه گازرسانی شد و دانش اموزان پس از تحمل 130 روز سرما، سرانجام طعم درس خواندن در شرایطی مناسب را تجربه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار