معاون سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: پوشش بیش از 1800 دانش‌آموز در طرح مشارکت اجتماعی

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از پوشش یک هزار و 800 دانش آموز پایه هشتم دوره اول متوسطه خوزستان در طرح مشارکت اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: پوشش بیش از 1800 دانش‌آموز در طرح مشارکت اجتماعی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمود معزی با بیان اینکه طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان نسبت به سال گذشته با افزایش 3 برابری سطح پوشش روبرو بوده است، اظهار کرد: این طرح در سال گذشته در سطح 10 آموزشگاه منتخب در سطح استان اجرا شد و در سال جاری نیز در سطح 30 آموزشگاه و در 7 منطقه آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح مدرسه محور، با هدف توانمند سازی و استفاده از ظرفیت مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، گسترش نهضت فرهنگی و پیشگیری طراحی شده است و برای پایه های هشتم دوره متوسطه اول استان خوزستان در حال اجرا است.

معزی در عین حال با اظهار اینکه این طرح در 7 منطقه آموزش و پرورش خوزستان در سال جاری در حال اجرا است، عنوان کرد: دانش آموزان پایه هشتم متوسطه دوم کارون، باوی، سوسنگرد و نواحی چهارگانه اهواز در این طرح تحت پوشش قرار دارند.

متذکر می ‌شود؛ چندی پیش ابوذر فاضل پور، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از روند اجرای طرح در این مناطق بازدید به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار