صالحی: برنامه های فرهنگی و هنری استانهادر قالب تفاهم نامه با استانداران ترسیم می شود

بوشهر (پانا ) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفرهای استانی برنامه های فرهنگی و هنری سه ساله استانها در قالب امضای تفاهم نامه با استانداران پایه گذاری و ترسیم می شود.

کد مطلب: ۷۰۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، سید عباس صالحی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در سفر دو روزه به استان بوشهر نیز برنامه های متعددی پیش بینی شده است اما آنچه که در این سفر برای ما مهم است پایه ریزی برنامه سه ساله فرهنگی و هنری این استان است.
وی با تبریک ایام الله دهه فجر یادآورشد: برای استان بوشهر موافقت نامه ای از قبل با استانداری تنظیم شده است که شنبه شب امضا خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت: پایه تفاهم نامه یادشده افتتاح و تکمیل برخی طرح های فرهنگی و هنری در مدت سه سال است.
صالحی بدون اشاره به شمار طرح هایی که همزمان با دهه فجر در بخش فرهنگ و هنر افتتاح می شود گفت: تعداد قابل توجهی طرح فرهنگی در کشور افتتاح خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر سهم حوزه فرهنگ و هنر دربودجه ١٣٩٧ نیز گفت: باتوجه به اینکه هنوز بودجه در مجلس به اتمام نرسیده نمی توان در این زمینه اظهار نظر قطعی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار