معاون پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجانی غربی خبر داد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به فرهنگیان

تهران (پانا) -معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجانی غربی از آغاز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به فرهنگیان استان از سال 97 بر اساس تفاهم‌نامه آموزش و پرورش استان و بانک رسالت خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجانی غربی خبر داد:  پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به فرهنگیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرروش استان آذربایجان غربی، با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان و مسوولان بانک رسالت در استان، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مدیریت امور شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان منعقد شد.

بهرام صمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در خصوص مفاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: بر این اساس، معرفی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به همکاران فرهنگی استان با نرخ کارمزد 2 درصد از ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین بر اساس این توافق مقرر شد در صورت افتتاح و انتقال حساب یارانه همکاران در یکی شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت، مبلغ 30 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با ضمانت خود حساب و بدون ضامن پرداخت خواهد شد.

صمدی خاطر نشان کرد: براین اساس در صورت نیاز همکاران به تسهیلات ازدواج می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه مورد نظر و انتخاب یکی از شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و حداکثر ظرف مدت 10 روز کاری مبلغ تسهیلات به حساب او واریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار