رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت‌وگو با پانا

بارش برف و باران در محورهای 16 استان کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در اکثر محورهای کشور، از مردم درخواست کرد تا از تردد در محورهای تهران - کرج، تهران - قم و تهران - ساوه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

کد مطلب: ۷۰۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت جاده‌های کشور گفت: هم‌اکنون در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، سمنان، کرمانشاه، کردستان، گیلان، قزوین، قم، زنجان، لرستان، همدان و استان تهران(اکثر محورها) و ارتفاعات محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین در استان‌های خوزستان و مازندران(اکثر محورها) نیز بارش به صورت باران است.

وی تأکید کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و لرستان( اکثرمحورها) کولاک و یخ‌زدگی گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: باند شمالی آزادراه تهران-کرج (محدوده پیکان شهرتاگرمدره) و باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از مردم خواست تا از تردد در محورهای تهران - کرج، تهران - قم و تهران - ساوه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره‌ تلفن‌های 88255555، 120 در اختیار مردم است تا از آخرین وضع جاده‌ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار