مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران :

آموزش سبک و مهارت های زندگی به دانش آموزان از وظایف اصلی وزارت آموزش و پرورش است

اسلامشهر (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزاری مراسم جشن تکلیف جهت دانش آموزان را در راستای آموزش سبک و مهارت های زندگی به آنان دانست.

کد مطلب: ۷۰۵۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

عبد الرضا فولادوند در حاشیه مراسم جشن عبادت سه هزار دانش آموزان دختر شهرستان اسلامشهر در حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت:جشن عبادت آغاز تکالیف شرعی دانش آموزان میباشد و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ،هماهنگ با برنامه های وزارت آموزش و پرورش ،با برگزاری این مراسم عبادی در مکان معنوی حرم امام راحل ، ضمن آشنایی دانش آموزان با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، سعی در آموزش سبک و مهارت های زندگی به دانش آموزان دارد.

وی در ادامه افزود:با توجه به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز قرار داریم،مهمترین برنامه ما آشنایی دانش آموزان در شهرستانهای تهران با اهداف و سیره امام راحل به عنوان یک شخصیت ملی و مذهبی میباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تاکید کرد:دانش آموزان ما میبایست به مطالعه تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخته و در نهایت با مقایسه نظامهای گذشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی و اهداف متعالی آن بیشتر آشنا شوند.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار