معرفی منتخبین استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل منتخبین استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۰۹۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفی منتخبین استانی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اعلام این خبر گفت: جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در 8 عنوان درس منتخب از کتاب تفکر وسبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول با اهداف زیر برگزارشد.

او ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی؛ اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس؛ مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها؛ ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی - یادگیری؛ شناسایی و ترویج سایر روش های نوین یاددهی - یادگیری، بسط و گسترش آن؛ ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادهای نهفته مربیان، مشاوران و دبیران با تکیه بر کاربست روش های تدریس فعال و مؤثر8 عنوان درس منتخب از کتاب تفکر وسبک زندگی در پایه های هفتم و هشتم عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان افزود : مخاطبین جشنواره، دبیران درس تفکر و سبک زندگی (معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، مشاوران و ...) بودند که پس از ارائه طرح درس و فیلم تدریس خود در مرحله منطقه ای جشنواره شرکت نموده و منتخبین مرحله منطقه ای به مرحله استان راه یافتند.

خلیلی موسوی یادآورشد: در مرحله منطقه ای 101 نفر شرکت کرده واز این تعداد 38 نفر به مرحله استانی راه یافتند و پس از داوری آثار رسیده تعداد 10نفر به عنوان منتخبین مرحله استانی و کشوری معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار