معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران خبر داد

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، از برگزاری جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول در مدارس مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سیدمجتبی هاشمی گفت: جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در راستای توسعه پژوهشگری و افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان به شکل فردی و گروهی برگزار می شود تاکید کرد: تبادل تجارب و دستاورد‌ها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت‌های باز آموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی از جمله موارد برگزاری این جشنواره است.
هاشمی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 15 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: از هر منطقه از بین آثار داوری شده فقط یک اثر پایه هفتم و یک اثر پایه هشتم به مرحله استان راه خواهد یافت.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید براینکه این جشنواره در اجرای راهکار ۷-۱۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود، تصریح کرد: مربیان، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
هاشمی، ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و اندوخته‌ها و ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یادهی-یادگیری را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در هفته تربیت اسلامی برگزار و از نفرات برتر مناطق و استان تقدیر خواهد شد.
گفتنی است سال گذشته 287 نفر از فرهنگیان در مرحله شهرستانی جشنواره الگوهای برتر تدریس در مناطق و نواحی استان شرکت داشتند که 9 تجربه موفق به مرحله استانی راه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار