بهره برداری از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر آذربایجان غربی در دهه فجر

پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی با بهره برداری از یک هزار و ۴۰۰ واحد در دهه فجر سال جاری و ۹۵۴ واحد در سال ۹۷ بسته می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی اظهار کرد:پرونده مسکن آذربایجان غربی با افتتاح یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر سال جاری و ۹۵۴ واحد در سال آینده بسته می‌شود.

ابراهیم مبارک قدم افزود:تکمیل خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب و همچنین عملیات آماده سازی پروژه های مسکن مهر استان در دست اجراست و با پیگیری های انجام شده به زودی با تامین اعتبار لازم مشکلات این بخش مرتفع خواهد شد.

وی پیشرفت اجرایی پروژه های مسکن مهر استان را 91 درصد اعلام کرد و گفت: با افزایش تسهیلات پرونده مسکن مهر در شهرستانهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب و تکاب بسته شده و در دیگر شهرستانها با شتاب در حال اجراست.

مبارک قدم یادآور شد: پیشرفت اجرایی پروژه های تعاونی مسکن مهر در شهرستانهای ماکو، خوی، سلماس، نقده،بوکان و شاهین دژ بالای 87 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام اینکه 26 هزار 159 واحد در قالب تعاونی مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر احداث شده، ادامه داد: همچنین 14 هزار و 712 واحد به شکل خودمالگی و گروهی در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان ساخته شده است.

وی درباره روند احداث خدمات روبنایی در پروژه های مسکن مهر استان تصریح کرد: ساخت چهار باب مدرسه در سایت های مسکن مهر شهرستان های میاندوآب، اشنویه، محمدیار و خوی و نیز یک باب ساختمان کلانتری در منطقه گلمان ارومیه در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار