پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مساکن مهر سردشت

ارومیه (پانا) رئیس اداره راه و شهرسازی سردشت گفت: مساکن مهر سردشت از پیشرفت فیزیکی 82 دردصی برخوردار هستند.

کد مطلب: ۸۰۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی 82 درصدی مساکن مهر سردشت

شهباز رسولی رئیس اداره راه و شهرسازی سردشت از پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی مساکن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون حدود ٦۰۰ واحد با اتمام سفت کاری تحویل اعضا شده و بیش‌ از ۳۰۰ واحد دیگر هم آماده تحویل هستند.

وی گفت: به خاطر معارض دار بودن زمین ها، و همچنین زمان بر و هزینه بر بودن عملیات آماده سازی به علت شرایط توپوگرافی شهرستان، کمبود نیروی انسانی و تجهیزات زیر ساختی، عملیات اجرایی طرح مساکن مهر در شهرستان با تاخیر یکساله شروع شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سردشت تصریح کرد: اما بخش زیادی از طرح مساکن مهر در صورت آماده سازی زیرساختها و مشارکت اعضا تا پایان سال 97 به اتمام رسیده و تحویل اعضا می شود.

وی افزود: یک هزار و 359 واحد مسکن مهر در سه سایت "جاده بیوران" ، "آبشار" و "مسکن فرهنگیان" در قالب 9 شرکت تعاونی وجود دارد که با بهره برداری از این ظرفیت تا حد زیادی از فشارها بر اقشار ضعیف کاسته و بر کاهش نرخ هزینه اجاره و رهن ساختمان های شهری تاثیرگذار خواهد بود.

رسولی بیان کرد: مساکن مهر سردشت مساحتی در حدود 367 هزار مترمربع را به خود اختصاص داده که علاوه بر فضای مسکونی دارای کاربری های خدماتی، آموزشی، اداری و غیره هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی سردشت با اشاره به اینکه تا کنون مقدار 373 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی مساکن مهر سردشت پرداخت و آورده شخصی اعضا مبلغ 350 میلیارد ریال بوده است، بیان کرد: حدود 900 واحد از مساکن مهر در این شهرستان تکمیل و یا آماده تحویل هستند.

رسولی با قدردانی از فرماندار سردشت به خاطر تصویب اعتبارات جهت اجرای طرح انشعاب فاضلاب و آمادە سازی سایت مسکن مهر "جاده بیوارن" گفت: مشکل فاضلاب رفع شده و امسال 50 درصد کار شده است.

وی همچنین از نظر مساعد مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به کمک به آماده سازی معابر مسکن مهر "جاده بیوران" خبر داد و گفت: به دلیل هزینه بردار بودن آماده سازی در مساکن مهر سردشت نسبت به سایر شهرهای همجوار اعطای یارانه به شرکت های تعاونی شهرستان در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار