مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری:

ترامپ نشانه خلیج فارس را از سربازان آمریکایی بپرسد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری گفت: باید ترامپ نشانه خلیج فارس را از سربازان آمریکایی بپرسد و از سرنوشت آنها در آب‌های ایران درس بگیرد.

کد مطلب: ۶۷۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد حسین دهقان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری در مورد اظهارات اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تهدید ایران به خروج از برجام گفت: باید ترامپ نشانه خلیج فارس را از سربازان آمریکایی بپرسد و از سرنوشت آنها در آب‌های ایران درس بگیرد.

دهقان در ادامه افزود: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی علیه ترامپ نشانه وحدت‌بخش خوبی است و دولتمردان باید بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست و راه رفته را باید برگشت. بازگشت ما باید به صحبت‌های رهبران کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر ری تصریح کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود هیچ مرزی از شر دشمن در امان نبود و این سربازان گمنام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند که امنیت و اقتدار را برای مردم آفریدند. بودن شهید حججی‌ها در سپاه پاسداران نشان از اقتدار و سیستم کاملا با هویت این نهاد انقلابی می‌دهد لذا لازم است، همه مردم پاسدار و حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار