بیانیه ای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به مناسبت ۱۶ آذر؛

‌تا شرک و کفر هست، ‌مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم

لامرد (پانا) - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در ١۶ آذر ١٣٣٢ بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
‌تا شرک و کفر هست، ‌مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد همزمان با فرا رسیدن ١۶ آذر روز دانشجو، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در ١۶ آذر ١٣٣٢ بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

توقع من از عزیزان دانشجو این است که همواره دنبال آرمانها باشند؛ چه در آن مواردی که حادثه‌ای که پیش می‌آید، طبق دلخواه شما است، چه در آنجائی که حادثه‌ای که پیش می‌آید، طبق دلخواه شما نیست؛ آرمانگرائی را با نگاه به واقعیتها از دست ندهید و دنبال کنید.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

16آذر، یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آزادمرد و آگاه، پرچم بیزاری از تاریکی ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادیخواهی را روشن نگه داشتند.
در چنین روزی مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی، در اعتراض به سفر نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا به کشور و اعطای دکترای افتخاری به وی در دانشگاه تهران، در برابر گلوله های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کردند و عهدنامه خود با اسلام و مبارزه با ظالمان را با سرخی خونشان امضاء کردند تا پایه های زنگار گرفته حکومت ٢۵٠٠ ساله طاغوت به لرزه بیفتد.
به یقین دانش‌اندوزان و دانشجویانی که با حضور در حریم مقدس علم و دانش، بوسه بر ضریح زیبای حقایق می‌زنند و نوای راستین وحی الهی "ن و القلم و ما یسطرون" را به جان قرین می‌دارند، از زلال معرفت سیراب خواهند شد.

امروز که تبریک می‌گوییم روز دانشجو را به یکدیگر، گریزی داشته باشیم به گذشته‌ی سرخی که با قلب‌های سپید نمایان شد و همیشه در خاطر همگان سبز و جاوید ماند. به یاد داشته باشیم شیرینی لبخند امروزمان را مدیون تلخی روزهای گذشته‌ی جوانان اینک خفته در خاک و پرکشیده به افلاک (معراج) هستیمرهبر عزیزمان، ما دانشجویان را عناصر فعال امروز و ستونی برای نسل آینده برشمرده‌اند. لذا قدرتمندانه سینه سپر می کنیم در برابر دشمنان دین و انقلابمان و با آرمانگرایی و تلاش در راه علم و ایمان مایه‌ی افتخار ملت سرفراز و پیشوایان عزیز و آیندگانمان خواهیم بود.

اما آنگونه که مولایمان فرموده‌اند، نباید آرمانگرائی را با نگاه به واقعیتها از دست دهیم. وجود مواردی اعم از نفوذ خوی اشرافیت و کاخ نشینی، نبود شفافیت و پاسخگویی در عملکرد‌ها، مرعوبیت و عدم مرزبندی برخی از مسئولان در برابر دشمن در برهه‌هایی از این زمان چهل ساله باعث تلخی کام مردم ایران اسلامی شده است.

امروز اگر در طول این سال‌ها قصوری دیده شده، به علت دوری و فاصله گرفتن کارگزاران نظام از آرمان‌های انقلاب بوده است و هر کجا که شاهد رشد، پیشرفت و اعتلای نظام و مردم بوده ایم، آن زمانی بوده است که مسئولین کشور با روحیه جهادی و انقلابی عامل به ارزش ها، اصول، آرمان‌ها و منویات امام و رهبری بودند.

در شرایط جنگ اقتصادی امروز، تبیین و به کارگیری نظریه مقاومت در حوزه اقتصاد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است؛ چرا که در این جنگ اقتصادی آرایش جنگی مناسب و متناسب از دولت مردان دیده نمی‌شود و عدم توانمندی در کنترل بازار، وجود احتکار، فعالیت شبکه خزنده اخلال گران اقتصادی و گرانی‌های افسار گسیخته موجب شده معیشت مردم به گروگان ناکارآمدی مسئولین درآید.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، ‌ضمن پاسداشت روز ۱۶ آذر،‌ روز استکبار ستیزی، آحاد ملت، بخصوص مسئولین نظام را به التزام عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، نصب العین قرار دادن منویات رهبری عزیز و تلاش عملی و نه شعاری در جهت تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، نیل به سمت تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و استقرار کامل نظام الهی ولایی فرا خوانده و عهد قدیمی خود را با مقام عظمای ولایت،‌حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، آرمانهای امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای انقلاب تازه می‌کند و همنوا با شهدای دانشگاه تهران زمزمه می‌کند که:‌ تا شرک و کفر هست، ‌مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
و من الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد
١۶ آذرماه ١٣٩٨

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار