همایش رهروان زینبی در امامزادگان وبقاع متبرک سراسر کشور برگزار می شود

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف گفت:همایش رهروان زینبی عصر روز سه شنبه ۱۱ مهر ماه مصادف با دوازدهمین روز از محرم ودو ساعت پیش از اذان مغرب با حضور بانوان؛ دختران و همسران و مادران شهداء در بیش از ۵۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۷۰۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، همایش رهروان زینبی عصر دوازدهم محرم وهمزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و به منظور الگوسازی از سیره پیام‌آور عاشورا در امامزادگان وبقاع متبرک کشور بر گزار و ندای لبیک یا زینب (س) توسط مادران و همسران شهدا درسراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

بر اساس این گزارش در تهران این همایش با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی حاج مرتضی طاهری ساعت ۱۰ صبح در امامزاده صالح (ع) برگزار می‌شود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف در این خصوص گفت: همایش رهروان زینبی عصر امروز سه شنبه ۱۱ مهر ماه مصادف با دوازدهمین روز از محرم ودو ساعت پیش از اذان مغرب با حضور بانوان؛ دختران و همسران و مادران شهداء در بیش از ۵۳۰ امامزاده و بقعه متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شعار لبیک یا زینب (س) در همایش رهروان زینبی در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین‌انداز می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با همکاری بسیج جامعه زنان کشور، حوزه علمیه خواهران و دیگر نهاد‌های متولی امور بانوان برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی، به‌صورت ویژه برای بانوان برگزار می‌شود و مادران و همسران شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس در این برنامه حضور می‌یابند، گفت: این برنامه را بانوان مدیریت می‌کنند و برنامه‌ریزی شده در صحن و سرای بقاع متبرکه، خیمه‌های معرفت با حضور مبلغین برپا شود تا به سوالات دینی واجتماعی بانوان پاسخ داده شود.
حجت‌الاسلام موسوی متقی با بیان اینکه شرکت کنندگان در همایش رهروان زینبی، بانوان میثاق‌نامه‌ای را امضا می‌کنند، تاکید کرد: همایش رهروان زینبی، تجدید میثاق با حضرت زینب (س) و حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار