در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

ایمن‌سازی بناهای در معرض‌ خطر 2 منطقه در پایتخت

عضو شورای شهر تهران درخصوص عملکرد مدیریت شهری درباره ایمنی ساختمان های تهران گفت: شورای شهر پنجم عملکرد مدیریت شهری در رابطه با ایمنی ساختمان های بلندمرتبه تهران را بررسی می کند.

کد مطلب: ۶۶۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با تأکید بر اینکه ایمنی ساختمان های تهران اولویت مدیریت شهری و شورای شهر در دوره جدید است، اظهارداشت: با توجه به اینکه بافت مرکزی مناطق تهران فرسوده است و بسیاری از ساختمان ها وضعیتی مشابه ساختمان پلاسکو دارند، لذا ایمنی ساختمان ها یکی از اولویت هایی است که به صورت کلان باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نظارت بر ضوابط ایمن سازی سازه‌های شهری باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر نیز علاوه بر ایمنی ساختمان های قدیمی نسبت به ایمنی ساختمان های جدید نظارت خواهد کرد و موضوع ایمنی ساختمان‌ ها را به طور جد در دستور کار قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین ساختمان ‌های تازه ساخت و در حال ساخت نیز نباید در معرض تهدید باشد و مدیریت شهری مکلف است نظارت بر ساخت و ساز را افزایش دهد و شورای شهر نیز نسبت به عملکرد شهرداری تهران از نقش نظارتی خود استفاده می کند و نظارت را در این دوره افزایش خواهد داد.

خلیل آبادی درباره ایمن سازی ساختمان های قدیمی در مناطق مرکزی تهران نیز گفت: این ساختمان ها عمدتا در منطقه 11 و 12 تهران هستند که ناایمن بوده و اقدامی برای ایمن سازی آن ها انجام نشده است اما سعی ما در این دوره از شورای شهر اقدامات پیشگیرانه و سختگیرانه نسبت به ایمنی ساختمان هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار