برگزاری طرح دوست علمی رشته " نانوتکنولوژی"در آموزش و پرورش ناحیه یک رش

طرح دوست علمی در رشته " نانوتکنولوژی" در دبیرستان متوسطه دوره دوم میرزا کوچک خان آموزش وپرورش ناحیه یک رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نجیب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک رشت در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان،پژوهش را عامل پیشرفت و ترقی کشورها عنوان کرد وگفت:ایران را در این زمینه دارای استعدادهای کم نظیر دانست.

وی با اشاره به پیشرفت کشورمان در زمینه نانو ابراز داشت : راه‌اندازی آزمایشگاه‌های دانش‌آموزی اقدام بسیار مناسبی در زمینه گسترش روحیه پژوهش است.

وی همچنین افزود:این طرح با هدف شناسایی دانش ­آموزان مستعد و تسهیل مسیر شکوفایی استعدادهای آنان، تمرکز زدایی و افزایش گستره چتر حمایت­ های بنیاد نخبگان و ایجاد سازوکارهای مناسب برای اثر گذاری بهتر آنان، افزایش حس خودباوری و افزایش انگیزه دانش ­آموزان مستعد با استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی اجرا می شود.

نجیب گفت:در این دوره ، 70 نفر از دانش آموزان پایه دوم متوسطه در رشته ریاضی شرکت کردند که علاوه بر فراگیری دروس علمی از برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز بهره مند می شوند.

شایان ذکر است:طرح دوست علمی در رشته " نانوتکنولوژی" با همکاری آموزش و پرورش استان گیلان، بنیاد نخبگان استان گیلان ،سازمان بسیج علمی وپزوهشی استان گیلان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور کشف و شکوفا نمودن استعدادهای تحصیلی دانش آموزان و در راستای توسعه آموزش خاص برون مدرسه ای ذیل سند راهبردی کشور در امور نخبگان و ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان،د ر بین دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه در رشته "نانوتکنولوژی" 14و15 شهریور در دبیرستان میرزاکوچک خان این ناحیه برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار