نخستین نشست هم‌اندیشی و همکاری برگزاری «طرح دوست علمی» سال 1397 برگزار شد

کرمانشاه (پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، صبح امروز در اولین جلسه هم‌اندیشی و همکاری طرح دوست علمی گفت: هر نهاد و ﻣﺆسسه‌ای که در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان گام بردارد، مورد حمایت کامل آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۸۴۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نشست هم‌اندیشی و همکاری برگزاری «طرح دوست علمی» سال 1397 برگزار شد

اولین جلسه هم‌اندیشی و همکاری برگزاری طرح دوست علمی سال 1397 با حضور رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه،معاون آموزش متوسطه، رییس اداره فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، رییس اداره متوسطه اداره کل آموزش و پروروش استان کرمانشاه و کارشناسان بنیاد نخبگان استان در محل بنیاد نخبگان استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست، طاهرپور هدف از اجرای طرح دوست علمی را شناسایی، حمایت و هدایت استعدادهای برتر حوزه دانش‌آموزی در مناطق محروم استان با برقراری ارتباط نزدیک دانش‌آموزان با اساتید (دوستان علمی) بیان کرد و افزود: با اجرای طرح دوست علمی می­توانیم دانش‌آموز مستعد را با مسیرهای موفقیت علمی آشنا کنیم و این دانش‌آموز مستعد می­تواند در مدرسه محل تحصیل خود دیگر دانش‌آموزان را نیز به این امر ترغیب کند.

بسامی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از طرح دوست علمی استقبال کرد و گفت: هر نهاد و ﻣﺆسسه‌ای که در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان گام بردارد با تمام وجود مورد حمایت آموزش و پرورش خواهد بود.

در پایان، کیومرث پرندین، رییس اداره آموزش متوسطه دوم و حامد شاهینی، رییس اداره فنی و حرفه‌ای نکات مهمی را درباره نحوه اجرای طرح بیان کردند و اظهار امیدواری نمودند که این نشست‌ها تداوم داشته باشد و قول همکاری جهت تحقق و اجرای طرح دوست علمی را در استان کرمانشاه اعلام کردند.

لازم به ذکر است، در راستای عملیاتی کردن این برنامه، نشست دوم آن با حضور رییس بنیاد نخبگان، رییس اداره فنی و حرفه‌ای، کار و دانش و رییس اداره استعدادهای درخشان به نمایندگی از آموزش و پرورش و کارشناسان این حوزه‌ها برگزار شد و مصوب گردید، این طرح در مرحله اول در حوزه فنی و کار و دانش برگزار شود؛ و مصوب شد که برای اجرای آن در شهریورماه 50 نفر از افراد برتر مهارتی از 14 شهرستان استان بر اساس توانایی‌های مهارتی دعوت شوند تا در این نشست شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار