معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان

مدرسه کانون اصلی ونقطه عطف پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در حاشیه به بهره برداری رسیدن سیزدهمین چمن زمین دانش آموزی از اجرای طرح مدرسه قهرمان ، کانون قهرمان در مدارس خبر داد و گفت : در سال تحصیلی جاری قریب به 80هزار دانش آموزی در مسابقات ورزشی مدارس مشارکت داشتند .

کد مطلب: ۶۴۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،فرید بهرامی افزود افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های وزشی و مسابقات دانش آموزی از اهداف مهم و اساسی دستگاه تعلیم و تربیت است و مدرسه هم کانون شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان است .

وی استعدادیابی و توسعه ورزش های همگانی را از راهبردهای حوزه کاری خود برشمرد و تاکید کرد: آموزش و پرورش برای کیفیت بخشی به فعالیت ها و استعدادیابی با نگاهی همه جانبه شرایط سنی دانش آموزان را نیز بر اساس دوره های تحصیلی در نظر می گیرد و متناسب با نیاز ،توان و استعداد دانش آموزان به معرفی رشته های مورد علاقه دانش آموزان مبادرت می کند . معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در ادامه تصریح کرد : تمام فعالیت های ورزشی مدارس برگرفته از سند تحول بنیادین وترویج روحیه نشاط و شادابی در محیط های آموزشی است .
بهرامی در ادامه به برنامه محور بودن و جنبه علمی و کارشناسی فعالیت های ورزشی مدارس اشاره کرد و گفت : هیچ برنامه ای در آموزش و پرورش بدون برنامه نیست و معاونت تربیت بدنی و سلامت هم با همین نگاه برنامه ای و براساس سند تحول بنیادین فعالیت های خود را پیش می برد . وی در ادامه خاطر نشان کرد : استقرار و نهادینه کردن برنامه ها و فوق برنامه های درس تربیت بدنی، کیفی کردن درس تربیت بدنی، نوسازی و بهسازی فضاهای ورزشی، برگزاری دوره های آموزشی، راه اندازی کانون های حرکات اصلاحی، نظارت بر حسن اجرای درس تربیت بدنی، کیفیت بخشی به برنامه ها و فوق برنامه های درس تربیت بدنی، توسعه و تقویت مدارس تخصصی تربیت بدنی، اجرای نرمش صبحگاهی، المپیادهای درون مدرسه ای و اجرای طرح حیاط پویا از جمله فعالیت هایی هستند که با کمک مربیان تربیت بدنی در مدارس اجرا می شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار