افتتاح 270 کانون ورزشی دانش آموزی ویژه تابستان

رشت(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در این کانون ها 4 هزار دانش آموز گیلانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت به فعالیت ورزشی می پردازند.

کد مطلب: ۸۴۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 270 کانون ورزشی دانش آموزی ویژه تابستان

نادر جهان آرای در آیین افتتاحیه کانون های ورزشی دانش آموزان که در سالن ورزشی شهید انصاری رشت برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های ورزشی در ارتقای جسمی و روحی دانش آموزان گفت: با وجودی که خانواده ها برای رقابت های سخت علمی مانند کنکور هزینه های زیادی را تقبل می کنند، ضروری است که اولیا زمینه فعالیت های ورزشی دانش آموزان را فراهم کنند. وی با اشاره به علایق وافر کودکان و نوجوانان به فعالیت های ورزشی گفت: علاوه بر برنامه های علمی در مدارس، امکان فعالیت های ورزشی و تمرین مهارت های زندگی از کارکردهای مفید مراکز آموزشی است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تعطیل نبودن فعالیت های تعلیم و تربیت در هیچ فصل سال را از ویژگی آموزش و پرورش دانست و افزود: با توجه به حضور چهره های شاخص علمی و ورزشی در گیلان باید زمینه حضور مقتدرانه دانش آموزان را در عرصه های علمی و ورزشی فراهم کنیم.

تابستان امسال 4 هزار دانش آموز گیلانی در 270 کانون ورزشی در رشته های: کشتی، بسکتبال، فوتبال، فوتسال، والیبال، رشته های رزمی و دو ومیدانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت به فعالیت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار