رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس خبر داد:

راه اندازی دبیرخانه دائمی بازی های فکری آموزشی کشور در شیراز

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین مسابقه ی سراسری بازی های فکری به میزبانی استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۰۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، محسن کلاری گفت : اولین المپیاد بازی های فکری با عنوان رویش در 12 رشته با حضور بیش از 1800 نفر از سراسر کشور به میزبانی استان فارس در شهریورماه برگزار می شود.

سازمان دانش آموزی فارس در سال 94 اقدام به راه اندازی مرکز فعالیت های فکری آموزشی و سرگرمی با سه هدف آموزش بازی های فکری، برگزاری المپیاد های فکری، عرضه محصولات فکری ایرانی به دانش آموزان کار خود را در شیراز آغاز کرد.

وی افزود: در دو سال گذشته این مرکز 2 المپیاد استانی برگزار کرده است که این دو المپیاد بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان را در گیر فضای آموزشی بازی های فکری کرده است که از این آمار تعداد 2500 نفر آن ها در المپیاد استانی حضور به هم رسانیده اند.
کلاری تصریح کرد: توان و پتانسیل سازمان دانش آموزی استان فارس باعث ایجاد دبیرخانه دائمی المپیاد ملی بازی های فکری در این استان شده است.
وی در خصوص برگزاری مرحله کشوری این المپیاد گفت: منتخبین دو المپیاد استانی سهمیه ی المپیاد ملی که در مهرماه در شیراز برگزار می گردد، را دریافت کرده اند.
المپیاد ملی با حضور 1664 نفر از دانش آموزان سراسر کشور در 12 رشته در 3 روز برگزار خواهد شد.
برنامه ی اصلی سازمان دانش آموزی فارس انتخاب تیم ملی و اعزام مقام آوران به المپیاد جهانی می باشد.
کلاری تاکید کرد: برای حضور موثر در المپیادهای جهانی این رشته از مسابقات از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می کنیم برای حمایت مالی و استفاده از پتانسیل های تبلیغاتی این المپیاد با ما مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد : 310 نفر از دانش آموزان استان فارس در مرحله کشوری این المپیاد حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار