مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

حضور 33 هزار و 357نفر فرهنگی مسافر در استان اردبیل تاهفتم تیرماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل درجریان بازدید از روند پذیرش اسکان تابستانی فرهنگیان در نواحی یک و دو اردبیل از حضور 33 هزار و 357نفر فرهنگی مسافر در استان اردبیل خبر داد و گفت: این تعداد از 25 خرداد ماه تا هفتم تیرماه سال جاری استان اردبیل را برای گردش انتخاب کرده اند.

کد مطلب: ۶۳۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، احمد ناصری با بیان اینکه از شروع پذیرش اسکان تابستانی 13 هزار و 343 نفر در قالب 3 هزار و 706خانوار فرهنگی از استان اردبیل دیدن کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد 10 هزارو 642 نفر در قالب 2 هزارو 956 خانوار فرهنگی مربوط به ایام تعطیلات عید فطر می باشد.

وی با اشاره به اینکه پیش از آغاز سفرهای تعطیلات عید فطر تمهیدات لازم برای پذیرایی و اسکان مسافران و تجهیز مدارس به امکانات اولیه مورد نیاز خانواده های فرهنگی انجام شده که همین امر موجب شد تا مشکلی در پذیرایی و اسکان مسافران ایجاد نشود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: امسال 120 مدرسه با ظرفیت هزارو شش کلاس درس به همراه اتاق های موجود در مراکز اسکان و خانه های معلم مرکز و شهرستان های این استان برای پذیرایی از میهمانان و مسافران فرهنگی آماده و تجهیز شد که این تعداد شامل ۲۲۸ کلاس ویژه، ۵۶۰ کلاس نوع الف و ۲۱۸ کلاس نوع ب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار