مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل :

استان اردبیل تابستان میزبان یک میلیون و 65هزار و 807 نفر روز مسافر فرهنگی بود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: میزبانی و خدمت بی‌منت از یک میلیون و 65 هزار و 807 نفر روز مسافر فرهنگی مایه فخر و مباهات خادمان فرهنگیان استان در اسکان تابستانی1397شد.

کد مطلب: ۸۵۵۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل تابستان میزبان یک میلیون و 65هزار و 807 نفر روز مسافر فرهنگی بود

احمد ناصری اظهار کرد: حمد و سپاس خداوند متعال را که توفیق پذیرش و خدمت رسانی به 389 هزار و 444 نفر فرهنگی در قالب 108هزار و179 خانوار از استان های آذربایجان های شرقی، غربی، تهران، خوزستان و بوشهر را در تابستان 97، نصیب استان دارالارشاد و حسینی اردبیل نمود که امیدواریم مورد رضایت پروردگار متعال و رضایتمندی عزیزان فرهنگی و سنگربانان علم و معرفت و میهمانان ارجمند و خانواده های معززشان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بیشترین پذیرش تا به امروز از استان آذربایجان شرقی و در پایگاه های اسکان نواحی یک و دو و مشگین شهر انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآوری نمود: با تلاش همکاران اداره کل و ادارات نواحی و مناطق تمهید مقدمات لازم برای استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به مسافران تابستانی در شهر چشمه‌های بهشتی سرعین، اردبیل و سایر شهرهای استان مهیا شده بود، به طوری که با نیازسنجی‌های انجام شده سعی و تلاشمان بر این بود تا امکانات لازم برای اسکان مطلوب فرهنگیان را فراهم آوریم.

ناصری ضمن تشکر و قدردانی از مسافرانی که استان اردبیل را برای گردشگری انتخاب کرده بودند، تصریح کرد: 19پایگاه شامل 133 مدرسه و 1194 کلاس درس را آماده استقبال و پذیرش از گردشگران و مسافران فرهنگی در نواحی و مناطق تجهیز کردیم تا فرهنگیان و خانواده معزز آنان با آسایش و آرامش خاطر اسکان یابند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مدارس 150 تخت در مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی اردبیل و 72 تخت نیز در خانه معلم سرعین و همچنین اردوگاه تربیتی و فرهنگی مقدس اردبیل و دانشگاه پردیس آماده سازی شده بود که شبانه روز ارائه خدمت نمودند.

گفتنی است: آمار مسافران در تابستان 97 با توجه به اینکه 60 هزارو 12 خانوار، 214 هزارو 937 نفر و 537 هزار و 343 نفر روز مسافر فرهنگی در تابستان 96 استان اردبیل را برای مسافرت انتخاب کرده بودند، رشد قابل توجهی پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار