مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

بیش از 300 پایگاه اوقات فراغت در سراسر استان اردبیل پیش بینی شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان برای پوشش اوقات فراغت دانش آموزان بیش از 300 پایگاه تابستانی را پیش بینی کرده است.

کد مطلب: ۶۳۵۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری با بیان اینکه پایگاه های تابستانی در مدارس مستقر هستند، گفت: علاوه بر مدارس ، پایگاه های تابستانی در دالقرآن ها، پژوهشسراهای دانش آموزی، کانون های فرهنگی و تربیتی، سالن های ورزشی و اردوگاه های تربیتی دایر می باشد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان هنرستان های مناطق و نواحی نیز در تابستان به آموزش مهارت های فنی به دانش آموزان در قالب اوقات فراغت خواهند پرداخت.

ناصری با اشاره به اینکه نوع فعالیت های تابستانی متنوع می باشد، عنوان کرد: بیش از 2 هزار سرفصل آموزشی در زمینه مسایل آموزشی، تربیتی، قرآنی ، ورزشی و مهارتی تبیین شده است، که دانش آموزان با شرکت در کلاس های اوقات فراغت می توانند از آن ها استفاده کنند.

وی ضمن اینکه از اولیا خواست تا دانش آموزان را به پایگاه های تابستانی هدایت کنند، تصریح کرد: ظرفیتی که برای پوشش اوقات فراغت تابستان امسال پیش بینی شده است، 86 هزار نفر دانش آموز است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه ظرفیت پیش بینی شده در تابستان امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می دهد، گفت: برای اینکه اهداف تعیین شده در ایجاد پایگاه های تابستانی محقق شود، دیگر نهادهای و سازمان های فرهنگی و تربیتی نیز آموزش و پرورش را در این راه همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار