رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

اولین جشنواره مینی هندبال جام جوانه های کشور در اصفهان به پایان رسید

مجتبی نوریان گفت : جشنواره مینی هندبال برای اولین بار در سطح کشور ویژه دختران و پسران پایه سوم دبستان و به منظور پشتوانه سازی مسابقات دبستانها برای سالهای آتی و همچنین مینی هندبال و استعدادیابی برگزار گردید که با تعامل و همکاری تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و هیات هندبال استان بوده است.

کد مطلب: ۶۳۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان جشنواره مینی هندبال مدارس ابتدایی استان اصفهان تحت عنوان جام جوانه ها درسالن شهید بهشتی اصفهان پایان یافت. این مسابقات که با حضور 8 تیم آغاز شده بود با دیدار فینال بین دو تیم منتخب مدارس ابتدایی آموزش و پرورش برخوار و منتخب مدارس ابتدایی آموزش و پرورش خمینی شهر به کار خود پایان داد .

مجتبی نوریان ، رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه دیدار فینال این سری از مسابقات گفت : سطح فنی تیم ها بسیار بالا بود و تیمهای حاضر مورد تشویق پیشکسوتان و کارشناسان قرار گرفتند .

وی گفت : در مراسم اختتامیه محسن طاهری ، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ علیرضا امین زاده ، معاون توسعه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ؛ سیدحسن افتخاری ، رئیس هیات هندبال استان اصفهان و تعدادی از پیشکسوتان هندبال و کارشناس مسئولان تربیت بدنی مناطق آموزش و پرورش استان حضور داشتند .

نوریان در ادامه افزود : گزارشی از روند برنامه جشنواره توسط میردامادی ( مسئول انجمن هندبال مدارس استان ) که دبیری هیئت هندبال و کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش هم بعهده وی می باشد ، صورت پذیرفت که در این گزارش به نحوه اجرا و هدف برگزاری اولین جشنواره هندبال مدارس استان با عنوان جام جوانه ها برای حاضرین بیان و تشریح گردید و در پایان جوایزی هم به رسم یادبود به همراه مدال و احکام به کلیه شرکت کنندگان اهداء گردید.

وی افزود : این جشنواره دردو مقطع دختران و پسران و از پایه سوم دبستان و به منظور پشتوانه سازی مسابقات دبستانها برای سالهای آتی و همچنین مینی هندبال و استعدادیابی برگزار گردید که با تعامل و همکاری تربیت بدنی آموزش و پرورش استان و هیات هندبال استان بوده است.

در ادامه سیدحسن افتخاری از تربیت بدنی آموزش و پرورش و انجمن هندبال دختران و پسران در امر برگزاری منظم مسابقات آموزشگاه ها که در چهار رده برگزار گردیده تشکر نمود و گفت : پس از5 سال شاهد برگزاری مسابقات دبیرستان ها ( متوسطه دوم ) بودیم و همین مسابقات پایه سوم دبستان نقطه عطفی در رشد و توسعه هندبال در سالهای آتی در هندبال اصفهان خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار