مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم کلنگ زنی مجموعه اوتیسم ناحیه 3

مراسم کلنگ زنی مجموعه آموزشی مختص دانش آموزان اوتیسم روز سه شنبه 26 بهمن 1395 در ناحیه 3 با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، مسئولین اداره کل نوسازی مدارس ، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 ، مجمع خیرین مدرسه ساز ، بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان و خیر نیکوکار آقای دکتر صافی ، برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 3 ،آقای قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم کلنگ زنی مجموعه اوتیسم ناحیه 3 گفت : تکلیف ماست که دستهای مهربان را بفشاریم که امروز ایثارگرانه به کمک آموزش و پرورش آمده اند تا با ساخت اینگونه مجموعه ها ، بستر عدالت آموزشی را فراهم کنیم . آموزش و پرورش در طول تاریخ به دلیل کمبود امکانات مالی نتوانسته عدالت آموزشی را برای همه بچه هایی که نیاز به امکانات ویژه دارند فراهم کند و اکنون این دستها ستودنی اند که چنین اندیشه هایی را می پرورند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد : وقتی شرایط برای اینگونه بچه ها فراهم می شود می توانند شکوفا شوند .

در این مراسم که دانش آموز اوتیسمی خطاب به حاضرین و از زبان حال خود سخن می گفت آقای قائدیها ضمن اهدا هدیه ای به این کودک اوتیسمی در ادامه سخنانش بیان کرد :امروز که کودک اوتیسمی می ایستد و با کمال قدرت در مقابل ما تکلم می کند یعنی تلقین مثبت و آنچه که زیباست توسط مربیان به وجود این کودکان سرازیر شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار