به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:

افتتاح و کلنگ زنی از چند طرح ورزشی در فسا

شیراز(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش فارس از گسترش فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و ایجاد زمینه فعالیت های ورزشی دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی از چند طرح ورزشی در فسا

علی عسکر نجفی در آیین افتتاح و کلنگ زنی چند طرح ورزشی در فسا اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر لزوم توجه به ساحت های تربیتی دانش آموزان در جنبه های مختلف تاکید شده که از آن جمله تربیت بدنی و توجه به پرورش جسمی دانش آموزان در کنار تربیت روحی آنهاست.

نجفی با اشاره به افتتاح فاز دوم مجموعه ورزشی فسا، خاطر نشان کرد:در کنار این طرح ، راه اندازی از استخر شهرستان فسا نیز کمک بسیاری به تربیت بدنی دانش آموزان و ورزش شهرستان می کند که با ترویج ورزش دانش آموزی،ورزش قهرمانی نیز دراین شهر گسترش پیدا می کند .

وی یکی از گمشده‌های جامعه را ورزش خواند و تاکید کرد: شرایط کنونی زندگی سبب از بین رفتن کم تحرکی ، چاقی و انزوا در بین جوانان و نوجوانان شده و با راه اندازی این گونه مجموعه های ورزشی ، علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و سایر افراد جامعه، زمینه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان نیز خواهد شد.

در سفر یک روزه مدیرکل آموزش‌و پرورش فارس کلنگ احداث استخر سرپوشیده فرهنگیان و دانش‌آموزان در زمینی به مساحت 4هزار متر مربع و بازیربنایی بالغ بر 2هزار متر مربع زده شد.

در این مراسم فازاول زمین چمن ورزشی آموزش و پرورش به بهره برداری رسید و کلنگ احداث فاز دوم این مجموعه ورزشی نیز به زمین زده شد.

درپایان این سفر، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در منزل شهیدان فرهنگی عبدالحمید و عبدالمجید و شهید دانش‌آموز محمدرحیم اعتصامی حضور پیدا کرد و با مادر این شهیدان گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار