برگزاری مانور تشکیلاتی "یاوران انقلاب"در فسا

فسا (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور م ۴۰۰ دانش آموز دختر پیشتاز در مقطع ابتدایی ،متوسطه اول و دوم در شهرستان فسا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۲۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

در این همایش پیشتازان به اجرای برنامه های چادر زنی،فریادهای شادی ،نظام جمع ،گارد پرچم ،تشویق های سازمانی ،گره زنی و برنامه های شاد و مفرح پرداختند .
رئیس اداره آموزش وپرورش فسا گفت: سازمان دانش‌آموزی با آموزش سبک مهارت‌های زندگی و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان آنها را برای آینده‌ای روشن آماده خواهد ساخت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی فسا نیز ادامه داد: تشکل پیشتازان با تمرکز بر کار تیمی و گروهی،همدلی ،همفکری و عشق به اسلام و ایران و تقویت هویت ملی پیوسته درتلاش است و سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی دارد که می‌تواند در راستای تحقق سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش گام نهد .

او از ایجاد زمینه برای برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ویژه مربیان پیشتازان در ماه آینده خبر داد و افزود: این همایش فرصتی را فراهم آورد تا دانش آموزان مدارس مختلف یک روز شاد رادر کنار یکدیگر با همکاری و همدلی تجربه نموده وخود را برای حضور در عرصه اجتماع آماده نمایند.

خبرنگار: نرجس امیرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار