کارگاه روان‌شناسی تفاوت‌های فردی در پلدشت برگزار شد

دوره آموزشی رابطان هسته های مدارس با محوریت روان‌شناسی تفاوت‌های فردی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش پلدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۱۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «حسین رضایی» معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش پلدشت در ابتدا ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های این بزرگمردان عرصه ایثار و از جان گذشتگی گفت : بی شک از جان گذشتگی ها، شهامت و شجاعت عزیزان آتش نشان که همواره خالصانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران به خطر می اندازند هیچگاه از اذهان تاریخ وملت قدرشناس پاک نخواهد شد.

رضایی در ادامه در خصوص اهمیت مشاوره مطالبی را بیان نمود و اظهار کرد : این کارگاه آموزشی با هدف تعمیق و تسهیل فعالیت های راهنمایی با توجه به ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت در مدارس و تمرکز بر پیشگیری از مشکلات تربیتی و اخلاقی و عاطفی و شناسایی دانش آموزان نیازمند دریافت خدمات مشاوره ای و ارجاع آنان به هسته مرکز مشاوره برگزار گردید.

در ادامه رحیم اکبری مدرس این دوره در خصوص نحوه برقراری ارتباط با دانش آموزان و شناسایی مستمر دانش آموزان در معرض خطر و نیازمند به خدمات مشاوره ای و همچنین استفاده از ظرفیت و توان عوامل آموزشگاهی در ارائه خدمات آموزشگاهی به دانش آموزان مطالبی را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار