معاون آموزش ابتدایی استان در کارگاه روان شناسی رشد کودک ویژه مربیان پیش دبستانی ناحیه یک گفت:

هدف از تعلیم و تربیت رسیدن به کمال و احساس خوشبختی است

زنجان (پانا) - اصغر بیات معاون آموزش ابتدایی استان در کارگاه روانشناسی رشد کودک ویژه مربیان پیش دبستانی ناحیه یک، هدف از تعلیم و تربیت، رسیدن به کمال و احساس خوشبختی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تعلیم و تربیت رسیدن به کمال و احساس خوشبختی است

با حضور معاون آموزش ابتدایی استان و به همت معاونت آموزش ابتدایی ناحیه، کارگاه روانشناسی رشد کودک ویژه مربیان پیش دبستانی در سالن کنفرانس دبیرستان نمونه دولتی شهدا برگزار گردید.

بیات در این کارگاه ضمن بر شمردن ویژگی های دوره رشد کودک بر اهمیت توجه به آموزش و ارتقای دانش مربیان جهت مواجهه با مسایل مرتبط با کودک تاکید نمود.

وی اذعان داشت: «آموزش روش زندگی و انسان خوشبخت بودن بهتر از آموزش مفاهیمی همچون ریاضی و علوم است.»

معاون آموزش ابتدایی استان ادامه داد: «در مراکز پیش دبستانی باید فرآیند یادگیری و آموزش را ایجاد کرد و یادگیری باید با خواست و اراده نوآموز باشد تا لذت بخش شود.»

در بخش دیگر این کارگاه عباسی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک نیز ضمن ارائه گزارش از دوره پیش دبستانی، افزود: «هدف از دوره پیش دبستانی آمادگی نوآموز برای ورود به دوره ابتدایی است و باید مربیان به این امر توجه داشته باشند و این نکته را به اولیای نوآموزان نیز منتقل نمایند.»

همچنین خلفی کارشناس آموزش ابتدایی و پیش دبستانی ناحیه هدف ازاین کارگاه را ارتقای دانش و تجربیات علمی مربیان عنوان کرد و گفت: «طی هفته های آتی دو کارگاه آموزشی با عناوین خلاقیت و کاردستی و همچنین اختلالات یادگیری و رفتاری در ادامه این جلسات برگزار خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار