برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی خانواده در چهار محال و بختیاری

کارگاه آموزشی روانشناسی خانواده با حضور کارکنان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری،دراین کارگاه آموزشی که با حضور دکتر محمد ربیعی از اساتید برجسته دانشگاه و در سالن همایش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد، تقی پور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر ربیعی ، هدف از برگزاری این کارگاه را بالا بردن آگاهی و اطلاع رسانی در جهت ارتقاء سطح بهداشت روانی دانست و اظهار داشت : خانواده اصلی ترین نهاد اجتماعی است و پرداختن به این نهاد مقدس سبب تعالی جامعه شده و به سلامت و سعادت آحاد جامعه کمک شایانی می نماید.
دکتر ربیعی مدرس این کارگاه نیزضمن بیان احادیثی در خصوص سیره امام علی علیه السلام در باب روانشناسی خانواده به ارائه مطالب پرداخت .
وی با اشاره به راهکارهای حفظ سلامت روان به وسیله پیشگیری از ابتلاء به بیماری روانی، کنترل عوامل موثر در بروز بیماریهای روانی و ایجاد محیط سالم برای برقراری روابط صحیح انسانی افزود ، بهداشت روانی علمی است برای بهزیستی، رفاه و سازش منطقی با پیش آمدهای روزانه زندگی و مخاطراتی که سلامت روانی افراد را تهدید می کند.
در این کارگاه آموزشی کلیه همکاران اداری اداره کل و مراکز آموزشی استان حضور داشتند و مرحله تکمیلی این کارگاه نیز با هماهنگی صورت گرفته برگزار می گرددو به شرکت کنند گان در کارگاه نیز گواهینامه شرکت در دوره اعطاء می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار