دعوت از دانش آموز سنندجی به اردوی تیم ملی کاراته

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان، گفت: دانش آموز آموزشگاه سما ناحیه یک سنندج به اردوی تیم ملی کاراته دختران دعوت شد.

کد مطلب: ۵۲۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان ،افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: دختر نوجوان سنندجی با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی و رقابت با 192 ورزشکار توانست به اردوی تیم ملی کاراته دختران ایران راه پیدا کند.

خوش گوار خاطر نشان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی دختران در رده سنی نوجوانان در تیر ماه سال جاری در تهران برگزار شد و آیدا ساعد موچشی در رقابت با 192 ورزشکار از سراسر کشور توانست خود را در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی قرار دهد.

وی افزود: دعوت دختران نوجوانان کردستانی به اردوی تیم ملی در 12 سال اخیر بی سابقه بوده که ساعد موچشی با پشتکار و تلاش مربیان خود این مهم را رقم زده است.

خوش گوار با بیان اینکه این دانش آموز خوش آتیه زیر نظر مربیانی چون شریفه ساعد موچشی، صدیقه صادقی و عباد فیضی پرورش یافته است؛ افزود: آیدا ساعد موچشی دانش آموز پایه سوم متوسطه اول آموزشگاه سما ناحیه یک سنندج متولد سال 80 است که حدود 9 سال به تمرین و فعالیت در رشته کاراته می پردازد.

گفتنی است؛ آیدا ساعد موچشی در طول دوره فعالیت ورزشی خود مقام های مختلفی از جمله کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در مسابقات بین المللی مالزی در سال 93، کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات بین المللی ایران در استان کرمانشاه در سال 95، کسب 22 مدال طلا در مسابقات مختلف کشوری و استانی را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار