رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل:

دوره آموزش مربیگری مدارس فوتبال در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: کلاس مربیگری و آموزش مربیان مدارس فوتبال استان اردبیل با حضور سه استان کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۲۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،صمد نوتاش در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد:‌ در این دوره آموزشی که از 22 مردادماه به مدت 15 روز به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، مربیان استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان به همراه استان اردبیل حضور دارند.

وی تصریح کرد: با تدبیر کمیته آموزش فدراسیون این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی مربیان مدارس فوتبال استان‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود که امسال نیز اردبیل میزبان این دوره‌های آموزشی است.

رئیس هیأت فوتبال استان گفت:‌ امیدواریم تمامی امکانات و زیرساخت‌های مناسب به ویژه زمین و خوابگاه در برگزاری این دوره‌های آموزشی از سوی ورزش و جوانان در اختیار هیأت فوتبال استان قرار گیرد تا به شکل شایسته این دوره آموزشی را برگزار کنیم.

نوتاش به برگزاری دوره‌ آموزشی داوران و حضور داوران استانی در این کلاس‌های توجیهی و آمادگی جسمانی برای قضاوت در لیگ‌های مختلف کشوری اشاره کرد و افزود: داوران زن و مرد این استان در این آموزش‌ها با آمادگی کامل حضور پیدا کردند به طوریکه قرار است دربی تبریز را بین تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی کمک داور اردبیلی حجتی حضور پیدا کرده و به عنوان کمک داور حاضر باشد.

وی به برگزاری دوره آموزشی داوران استان به شکل یک روزه و با حضور رئیس کمیته داوران اشاره کرد و ادامه داد: هدف ما از برگزاری این دوره‌ها این است که داوران با جدیدترین علوم و فنون و معلومات داوری آشنا شده و بهتر بتوانند رقابت کنند.

نوتاش در مورد آمادگی هیأت فوتبال استان اردبیل برای برگزاری فستیوال فوتبال استان جمعه این هفته بیان کرد: تمام مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این فستیوال بعد از مرحله شهرستانی به صورت استانی تدارک دیده شده که امیدواریم مسؤولان ورزش و جوانان استان استادیوم تختی را در اختیار ما قرار دهند تا این فستیوال را با تدارکی مناسب برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آن‌گونه که به نظر می‌رسد ورزش و جوانان قصد واگذاری زمین را برای برگزاری این فستیوال ندارد و این شایسته نیست که ورزش و جوانان استان امکانات دولتی خود را بخواهد ابزار فشار قرار دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: ‌باید در بهترین شرایط این فستیوال را برگزار کنیم که خود این حرکت پشتوانه‌سازی و شکوفایی استعدادها محسوب می‌شود که ما سعی کردیم از رئیس کمیته آکادمی کشور نیز دعوت کنیم تا در این فستیوال حضور پیدا کند که انتظار می‌رود زمینه برگزاری شایسته این رویداد فراهم آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار