استاندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در پیشرفت جامعه موثر است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در آیین بزرگداشت سی‌وپنجمین سالگرد قهرمانی تیم فوتبال اردبیل در مسابقات جام فلق اظهار کرد: گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در پیشرفت جامعه دارای اهمیت بوده و مردم، نخبگان و افراد دلسوز محور اصلی مطالبه‌گری هستند که باید تلاش کنیم تا استان اردبیل به جایگاه حقیقی خود برسد و مطالبه‌گری در حوزه ورزش نیز می‌تواند به پیشرفت آن کمک کند.

وی افزود: متأسفانه فوتبال اردبیل طی سال‌های اخیر دچار عقب‌ماندگی شده که برای جبران این عقب‌ماندگی لازم است کمیته بررسی و پیگیری تیم‌داری برای فوتبال اردبیل با حضور پیشکسوتان و اهالی فوتبال تشکیل شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل هم انتظار داریم برای پیشرفت فوتبال اردبیل پای کار باشند تا در سال‌های آینده نماینده شایسته‌ای از این خطه در فوتبال کشور داشته باشیم.

عاملی بیان کرد: ورزش استان اردبیل دارای ذخایر و ورزشکاران افتخارآفرین است که این ظرفیت ایجاب می‌کند برنامه‌ریزی لازم را برای پیشرفت ورزش داشته باشیم و در این راستا مسؤولان استان حمایت از ورزش را وظیفه خود می‌دانند.

وی گفت: با وجود وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، سال گذشته ۶۰میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان اختصاص یافت که این پروژه‌ها پس از تکمیل در اختیار جوانان قرار گرفت و امسال نیز تلاش می‌شود حمایت‌های لازم از ورزش استان صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار