استاندار اردبیل:

رفع فرایندهای مزاحم در خدمت‌رسانی به مردم، معیار مهم ارزیابی مدیران است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت رفع فرایندهای مزاحم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از معیارهای مهم ارزیابی مدیران خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۳۴۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع فرایندهای مزاحم در خدمت‌رسانی به مردم، معیار مهم ارزیابی مدیران است

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در شورای اداری استان اظهار کرد: با توجه به انجام ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رفع فرایندهای مزاحم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از معیارهای مهم ارزیابی مدیران خواهد بود

وی ادامه داد: همچنین عملیاتی کردن مصوبات سفرهای شهرستانی و میزان اطلاع‌رسانی اقدامات و ارتباط با مردم، از دیگر معیارهای این ارزیابی است.

استاندار اردبیل افزود: دور سوم سفرهای شهرستانی در روزهای آینده آغاز می‌شود که برگزاری ملاقات‌های مردمی با حضور مدیران کل برای حل مشکلات مردم به‌صورت رودررو از برنامه‌های این دور از سفرها خواهد بود.

عاملی تصریح کرد: در جریان این سفرها لازم است مدیران کل بخشی از اختیار اداری را به حوزه‌های شهرستانی تفویض کنند تا در انجام خدمت‌رسانی به مردم بروکراسی‌ها و رفت‌وآمد اهالی به مرکز استان کاهش یابد.

وی گفت: در جریان اتفاقات اخیر، مردم استان با وجود برخی نارضایتی‌های به‌حقی که دارند، اهداف دشمن را همراهی نکردند، اما در این میان، مسؤولان باید برای رفع مشکلات و نارضایتی‌های به‌حق مردم تلاش بیش‌تری کنند که هدف اصلی دولت سیزدهم، رفع با برنامه این مشکلات است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: باید حساب نارضایتی مردم را از تخریب و تلاش دشمن برای براندازی تفکیک کنیم و با تعهدی که به مردم داریم، به نگرانی‌های آن‌ها توجه کرده و تغییر و تحول در اقدامات و خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم

عاملی گفت: در خصوص اقدامات فرهنگی، از دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل انتظار بیش‌تری داریم که در این راستا باید ارائه یک برنامه منسجم فرهنگی از سوی این دستگاه‌ها مورد توجه باشد.

وی افزود: با توجه به رکود فعالیت‌های فرهنگی ناشی از بیماری کرونا در ۵/۲ سال اخیر، لازم است تمام سازمان‌های مردم‌نهاد در محلات احیا شوند و اقداماتی جدی در این حوزه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار