آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین

اردبیل (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال از آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه‌اندازی کمپ تیم ملی در سرعین

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با استاندار اردبیل از آمادگی فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین خبر داد و گفت: با راه اندازی این کمپ و مجوز شورای برون مرزی اردو‌های مختلف فوتبال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان اردبیل و در صورت حضور سرمایه گذاران برای راه اندازی کمپ و زیرساخت‌ها تیم‌های فوتبال در کشور به جای اردو در کشور‌های دیگر در اردبیل اردو بزنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال پدیده‌ای است که میلیون‌ها نفر را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند و یک میلیون نفر هفتگی به ورزشگاه‌های کشور می‌آیند.

تاج از برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با توجه به داشتن سالن ورزشی استاندار در اردبیل خبر داد و گفت: از راه اندازی تیم فوتبال ساحلی هم در استان اردبیل حمایت می‌کنیم.

وی از تلاش‌های رئیس هیات فوتبال استان و استاندار و مدیر کل ورزش در راستای توسعه فوتبال استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: فوتبال اردبیل با داشتن بزرگانی همچون علی دایی و کریم انصاری فرد زبانزد خاص و عام است.

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل هم خواستار حمایت فدراسیون فوتبال برای راه اندازی کمپ تیم ملی در سرعین شد و این امر می‌تواند باعث حضور اردو‌های تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در اردبیل شود.

وی همچنین خواستار برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال در اردبیل و حمایت از تیم‌های اردبیل در لیگ دسته دو و یک شد و افزود: روند فوتبال استان اردبیل رو به رشد است و از تلاس‌های رییس هیات فوتبال استان در این حوزه قدردانی کرد.

استاندار اردبیل از برگزاری جلسات مداوم با فدراسیون فوتبال برای پیشبرد اهداف توسعه فوتبال استان خبرداد گفت: تیم فوتبال ساحلی هم در استان ایجاد می‌شود.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردببل هم از برگزاری استعداد یابی فوتبال در استان خبرداد و گفت: آکادمی فوتبال هم با حمایت مسئولان در استان راه اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار