تفاهم نامه احداث شهرك گردشگری سلامت در ارومیه منعقد شد

همزمان با حضور رئیس جمهور و سفر کاروان تدبیر و امید به آذربایجان غربی تفاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در ارومیه منعقد شد .

کد مطلب: ۵۰۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان و با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت فاهم نامه احداث شهرک گردشگری سلامت در ارومیه به امضاء رسید .

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در این خصوص گفت : اهتمام دولت بر حمایت از سرمایه گذاری است و با توجه به موقعیت عالی این استان و همجواری با سه کشور عراق ، ترکیه و جمهوری آذربایجان موجب شد تا یکی از تفاهم نامه های منعقده با سرمایه گذاران در بخش گردشگری سلامت با شد .

جلیل جباری با اشاره به مفاد این تفاهم نامه اظهار کرد : موضوع اصلی این تفاهم نامه ایجاد فضاهایی با محوریت گردشگری و سلامت بوده و احداث چندین هتل هاسپیتال ( hospital hotel )، مجتمع های فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و مراکز تجاری و پذیرایی در این تفاهم نامه پیش بینی شده است .

وی سرمایه گذاری برای این مجموعه را بالغ بر سه میلیارد یورو ارزیابی کرده و افزود : امیدواریم با شروع عملیات این مجموعه توسط سرمایه گذار و بهره برداری از این پروژه عظیم سرمایه گذاری بتوانیم گامهای بلندی در راستای توسعه همه جانبه استان و ایجاد فرصت های شغلی برداریم .

گفتنی است این تفاهم نامه به امضاء جلیل جباری به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، نادر صفرزاده به نمایندگی ازاستانداری آذربایجان غربی و سرمایه گذار این طرح رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار