نماینده ولی فقیه در لرستان

مردم از اقدامات نیروی انتظامی در برابر هنجار شکنان خرسند هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: نارضایتی عده ای از نیروی انتظامی طبیعی است اما اغلب مردم کشور از اقدامات نیروی انتظامی در برابر هنجار شکنان خرسند هستند.

کد مطلب: ۴۷۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در دیدار با سردار سرتیپ استری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود:
امروز نیروی انتظامی پاسدار امنیت، ارزش ها و حافظ حقوق فردی و اجتماعی مردم است.
وی ادامه داد: این نهاد امین مردم بوده و به همین دلیل در هر مشکلی مردم به آن اعتماد دارند، ازاین رو این ویژگی سرمایه عظیم نیروی انتظامی محسوب می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد نیروی انتظامی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برخورد خوب نیروی انتظامی با متخلفان و مجرمان بر اعتقاد و ایمان مردم نسبت به این نهاد ، صلابت و قاطعیت آن افزوده است.
آیت الله میرعمادی با تشکر از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات اظهار داشت: همچنین زحمات نیروی انتظامی لرستان در این رویداد بسار و قابل قبول بوده است.
وی اضافه کرد: برخی سیاسیون برای جذب آرا و هورا کشیدن از عملکرد نیروی انتظامی انتقاد دارند و آن را مورد همجه فرار می دهند اما اعتقاد واقعی به این قضیه ندارند.
وی همچنین گشت ارشاد را یک اقدام ضروری دانست و گفت: نباید این اقدام ارزنده در هیاهوی برخی افراد ، سست و کمرنگ شود.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی، پایه و اساس مردم هستند افزود: همه باید در خدمت امنیت و آسایش جامعه باشند و حضور نیروی انتظامی در کنار مردم به تمام معنا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار