دستگیری ۹۰ هنجارشکن از آغاز طرح سالم سازی بوستان‌ها در قم

قم(پانا)- معاون دادستان قم از دستگیری ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها از آغاز طرح ارتقای امنیت و سالم سازی بوستان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ۹۰ هنجارشکن از آغاز طرح سالم سازی بوستان‌ها در قم

روح الله مسلم خانی، معاون دادستان قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقا امنیت و سالم سازی بوستان‌ها بالاخص بوستان‌های بزرگ شهر در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی و بهره مندی خانواده‌ها در ایام فراغت، آغاز شده است.

وی افزود: در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از سوی قرارگاه ۱۹ دی در سطح بوستان‌ها، با هرنوع هنجار شکنی در بوستان‌ها وفق قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود و این طرح تا آخر تابستان در بوستان‌های هدف اجرا خواهد شد.

معاون دادستان قم ایجاد امنیت در بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها را یک مطالبه مردمی خواند و بیان داشت: از ابتدای اجرای این طرح از آغاز تابستان با دستورات قضائی ۹۰ نفر از هنجارشکنان و مزاحمین خانواده‌ها توسط ضابطین قضائی دستگیر، ۱۰ خودرو توقیف و برای متخلفان نیز پرونده قضائی تشکیل شده است.

مسلم خانی ابراز امیدواری کرد: با حضور متولیان و نهادهای فرهنگی و نظارت ضابطین با دستور قضائی و همراهی و مشارکت مردم، بوستان‌ها محل امنی برای حضور خانواده‌ها در تابستان باشد.

این مقام قضائی در پایان با هشدار به افرادی که قصد هنجارشکنی و سلب آسایش عمومی در سطح بوستان‌ها را دارند، بر حمایت قاطع قضائی از اقدامات ضابطین در برقراری نظم و امنیت و برخورد با هرنوع هنجارشکنی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار