پاسخگویی نظام مند به شهروندان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع

شهردار منطقه چهار مشهدضمن حضور در مرکز 137 بر پاسخگویی نظام مند به شهروندان به عنوان پایه اصلی در تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۶۸۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، سید کمال الدین شاهچراغی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد 137 در راستای ادامه نهضت پاسخگویی شهرداران به شهروندان، گفت: طی سال 94 کمتر از یک درصد پیام های دریافتی این منطقه در سامانه 137 پیگیری مجدد شده اند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: کارکنان این منطقه تمامی پیام های دریافتی از سامانه 137 را با جدیت پیگیری و در کمترین زمان ممکن نتیجه اقدامات را به شهروندان پاسخگویی می کنند.
وی در خصوص پیام های دریافتی در سامانه 137 اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 2950 پیام از شهروندان منطقه چهار در سامانه 137 ثبت شده است که تمامی آن ها پیگیری و سعی بر آن شده که به نتیجه مطلوب و مدنظر شهروندان برسد.
شهردار منطقه چهار ادامه داد: از 2950 پیام دریافتی از ابتدای سال جاری فقط 26 پیام مجدد پیگیری شده است که این تعداد کمتر از یک درصد از کل پیام های اعلامی شهروندان می باشد و از این حیث کمترین میزان به نسبت کل پیامهای دریافتی در بین مناطق شهرداری مشهد می باشد.
وی با بیان اینکه در منطقه چهار پیام ها در کمتر از 24 ساعت پیگیری می شوند، افزود: برخی از پیام های پیگیری شده در مدت زمان تعیین شده توسط کارشناس مربوطه پاسخگویی می شود و تعدادی نیز به دلایلی همچون کارشناسانه نبودن درخواست، مربوط نبودن به حوزه کاری شهرداری و ... قابل پیگیری نمی باشند.
شهردار منطقه چهار در پایان یادآور شد: بیشترین پیام های شهروندان در این منطقه به ترتیب مربوط به رفت وروب و نظافت، سد معبر و ساخت و ساز می باشد و ناحیه سه منطقه بیشترین سهم را از درخواست های شهروندان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار