ورزش کارگری بهره ‏وری شغلی را ارتقا می‏‌بخشد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: برای افزایش میل و رغبت کارگران به شرکت در مجامع ورزشی باید به صورت مشخص به کارفرمایان نشان دهیم که فعالیت ورزشی کارگران در محیط کار به کارآیی آن‌ها کمک بسزایی می‌کند و بهره ‏وری شغلی را ارتقا می‏‌بخشد.

کد مطلب: ۴۰۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان، نخستین مجمع انتخاباتی ریاست هیأت ورزش کارگران استان همدان با ریاست احمد حسین زادگان رئیس فدراسیون ورزش کارگری و نایب رئیسی سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و اقلامی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در سالن کنفرانس استادیوم قدس همدان برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در این مجمع گفت: برنامه زیادی برای ورزش کارگری استان طراحی شده و ورزش کارگری همدان در کشور فعال است.
وی اظهار کرد: برای افزایش میل و رغبت کارگران به شرکت در مجامع ورزشی باید به صورت مشخص به کارفرمایان نشان دهیم که فعالیت ورزشی کارگران در محیط کار به کارآیی آن‌ها کمک بسزایی می‌کند و بهره ‏وری شغلی را ارتقا می‏‌بخشد.
مسعود اقلامی گفت: کارگران نیز باید افزایش بهره‌ ‏وری را در عمل، به کارفرمایانشان نشان دهند تا با استفاده از ورزش و ظرفیت ‏های آن به تولید بیشتر کارخانه کمک شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان درباره حمایت‏‌های ورزشی از بخش کارگری خاطرنشان کرد: ورزش کارگری بخشی است که باید از آن حمایت‌‏های ویژه‏ای صورت گیرد، در حال حاضر 120 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی مستقیم با ورزش کارگری استان در ارتباط هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز علاوه بر کارگر و کارفرما، دولتمردان نیز به مزایای ورزش برای کارگران پی برده‏اند.
اقلامی گفت: باید زمینه‌‏های لازم برای پرداختن کارگران به امور ورزشی ایجاد شود که دسترسی آسان به مجموعه‏‌های ورزشی و ارائه تسهیلات در قالب وسایل و تجهیزات ورزشی یکی از راه‏‌های آن قلمداد می‏ شود.
وی تصریح کرد: این برنامه‌ه‏ا نیازمند اعتبار است و متاسفانه ما برای پرداختن به این موضوع مهم با کمبود اعتبار روبه‌رو هستیم.
مدیر‌کل کار و امور اجتماعی استان همدان گفت: یکی از سیاست های راهبردی وزارت ‌کار ایجاد مراکز خدمات ورزشی رفاهی کارگران است‌.
وی افزود: هم اکنون دو مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان همدان ‌دارای امکانات سالن های ورزشی چند منظوره‌، زمین فوتبال چمن استخر سرپوشیده بوده و به کارگران خدمات ارائه می‌دهند.
‌اقلامی تصریح کرد: دو مجموعه فرهنگی ورزشی نیز در شهرستان ملایر و نیز یک مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان اسد آباد و مجموعه فرهنگی ورزشی قروه در جزیره رزن ارائه خدمات می‌کنند.
وی بیان داشت: امیدوارم این مجمع و انتخابات آغازی برای پیشرفت ورزش کارگری در سطح استان همدان باشد.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان از تلاش و کوشش افرادی که با همدلی و همزبانی در این عرصه ورزش کارگری فعال هستند قدردانی کرد و افزودند: همه عزیزانی که در این حیطه حضور دارند بدون توقع و با عشق ، ایمان و روحیه ورزشی در حال خدمت رسانی به قشر عظیم کارگران کشور می باشند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار