داریوش قنبری در گفت وگو با پانا:

توصیه به شورای نگهبان از وظایف رئیس جمهور است/تنش ها افزایش می یابد

خبرگزاری پانا: یک نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس گفت: با توجه به هجمه هایی که به دلیل اظهارات رئیس جمهور درباره شورای نگهبان صورت گرفته است پیش بینی می کنم که با نزدیک شدن به ایام انتخابات این تنش های لفظی بیشتر شود.

کد مطلب: ۳۹۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

داریوش قنبری با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار سیاسی پانا افزود: رئیس جمهور هنگامی که به شواری نگهبان درباره وظایف نظارتی آن شورا تذکر داد، در واقع در حال انجام وظایف قانونی خود بود، زیرا مسئولیت برگزاری انتخابات و اجرای قانون اساسی با دولت و رئیس جمهور است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: افرادی که از حرف رئیس جمهور ناراحت شده اند، تصور می کنند منافعشان به خطر افتاده و به همین دلیل در چند روز گذشته رئیس جمهور را مورد هجمه قرار داده اند.
داریوش قنبری پیش بینی کرد با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات، تنش های لفظی میان اعضا و هواداران دولت با بخشی از اصولگرایان بیشتر شود.
وی افزود: افرادی که در حال حاضر به رئیس جمهور برای تذکرات قانونی اش هجمه وارد می کنند، همان هایی هستند که در برابر کسانی که به جای شورای نگهبان حرف زده و اصلاح طلبان را تهدید به رد صلاحیت می کنند، سکوت برمی گزینند و چیزی نمی گویند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار