میلاد كی مرام میهمان شبكه سحر

خبرگزاری پانا: برنامه ˝ما و شما˝ با حضور میلاد كی مرام بازیگر مجموعه تلویزیونی ˝نابرده رنج˝ و تله فیلم ˝پل˝ یكشنبه از شبكه سحر پخش می شود .

کد مطلب: ۳۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ میلاد كی مرام بازیگر مجموعه تلویزیونی "نابرده رنج" در برنامه این هفته "ما و شمای سیمای كردی شبكه سحر" حضور خواهد داشت .

پخش این مجموعه با دوبله كردی از هفته گذشته آغاز شده و كی مرام كه نقش "جابر" افسر آگاهی را در آن ایفا كرده است، از تجربه حضور در این اثر با مخاطبان كردزبان سخن خواهد گفت .

"ما و شما" به تهیه كنندگی مصطفی سیفی، یكشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران با حضور یكی از بازیگران سریال های در حال پخش سیمای كردی شبكه سحر یا عوامل دوبله كردی پخش می شود .

تله فیلم "پل" یكشنبه ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 97 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش خواهد شد .

این فیلم تلویزیونی به سرپرستی رحمان رستم پور و براساس ترجمه ای از مهدی سعادت احمدنیا به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. همچنین ندیم بگوویچ ویراستاری و بهزاد لاجورد اپراتوری زیرنویس آن را بر عهده داشته اند.

"پل" به كارگردانی تینا پاكروان و تهیه كنندگی فریدون جیرانی، محصول سیما فیلم است. این تله فیلم داستان زوجی ساده دل و تاحدی شیرین عقل را روایت می كند كه به همراه سه فرزند كوچكشان در منطقه ای در جنوب تهران زندگی می كنند و مشكلات بسیاری را در زندگی تجربه مب كنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار